| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jaegarn Överfurir

|
Posted: Tue Aug 28, 2007 1:33 pm Post subject: Clan ddt? |
|
|
Är DDT dött föralltid? :/ skulle va jaevligt skoj om DDT kunde dra igång en BF2 verksamhet då det verkar vara spelet som är inne förutom WoW i Sverige, enligt mig iaf, andra åsikter skiter jag i.
Om DDT skulle få upp en BF2 sektion skulle jag kunna ställa upp att spela varje dag typ.
Menmen, drömma kan man ju alltid göra  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Meck Vicekorpral

|
Posted: Tue Aug 28, 2007 4:23 pm Post subject: Re: Clan ddt? |
|
|
| Jaegarn wrote: |
Är DDT dött föralltid? :/ skulle va jaevligt skoj om DDT kunde dra igång en BF2 verksamhet då det verkar vara spelet som är inne förutom WoW i Sverige, enligt mig iaf, andra åsikter skiter jag i.
Om DDT skulle få upp en BF2 sektion skulle jag kunna ställa upp att spela varje dag typ.
Menmen, drömma kan man ju alltid göra  |
Tjaaa Jeagarn... Tyvärr kan du glömma BF2 (skitspel för övrigt)
Men självklart finns vi kvar... DDT drar igång igen nu i MoHA. Server kommer antagligen finnas om än med begränsad åtkomlighet.
Hoppas att vi ses där! _________________ Den som slåss kan dö. Den som förråder [DDT] måste dö. Ni måste dö! |
|
| Back to top |
|
 |
Rutig Menig

|
Posted: Sat Sep 01, 2007 10:34 pm Post subject: Re: Clan ddt? |
|
|
| Meck wrote: |
Tjaaa Jeagarn... Tyvärr kan du glömma BF2 (skitspel för övrigt) |
WORD!
När kommer nya MOHA ut? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
revvan Löjtnant

Joined: Jan 29, 2006 Posts: 504 Location: Gothenburg - Sweden
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 7:06 pm Post subject: Re: Clan ddt? |
|
|
| Rutig wrote: |
Tjaaa Jeagarn... Tyvärr kan du glömma BF2 (skitspel för övrigt) |
WORD!
När kommer nya MOHA ut? |
Yo.. eller något.. Om du hade hängt med lite mer i onlinevärlden och cyberspace istället för att krama fjortisar i offlinevärlden så hade du vetat att riktiga datanördar vägrar säga realesedatum då de ändå aldrig håller.. men nångång i september gissas det på.. eller nån annan gång.. _________________ Hey.. this post was sponsored by:
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jaegarn Överfurir

|
Posted: Fri Sep 07, 2007 3:42 pm Post subject: Re: Clan ddt? |
|
|
Menmen, drömma kan man ju alltid göra  |
Tjaaa Jeagarn... Tyvärr kan du glömma BF2 (skitspel för övrigt)
Men självklart finns vi kvar... DDT drar igång igen nu i MoHA. Server kommer antagligen finnas om än med begränsad åtkomlighet.
Hoppas att vi ses där! |
Haha käften meck, det är skitkul hoppas man får lira lite med er igen senare på public, och kanske tom joina igen om ni söker folk. har spelat mycket fps sen CoD 2. Vart finns MoHa att köpa ?  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Burstedt Överfurir

|
Posted: Wed Sep 19, 2007 5:32 pm Post subject: Re: Clan ddt? |
|
|
Vart finns MoHa att köpa ?  |
Cdon lär väl ha det ute nu. _________________ Get up
Get on up...and DANCE
=D-|-<
=D-\-<
=D-/-<
\o\
/o/
_o_
OH YEAH GET ON UP AND DANCE |
|
| Back to top |
|
 |
PeKe Menig

|
Posted: Thu Nov 29, 2007 3:36 pm Post subject: |
|
|
var är ni DDT?  _________________ www.clan-sot.se |
|
| Back to top |
|
 |
Meck Vicekorpral

|
Posted: Thu Nov 29, 2007 3:38 pm Post subject: |
|
|
Vi spelar cod4:) Precis fixat matchserver så att vi kan dra igång seriöst. Hoppa in på ts nån gång. _________________ Den som slåss kan dö. Den som förråder [DDT] måste dö. Ni måste dö! |
|
| Back to top |
|
 |
Johan Menig

|
Posted: Fri Dec 04, 2009 1:27 pm Post subject: tjo! |
|
|
shit, de va länge sen man var här inne.kul att se att folk fortfarande lirar hur ser de ut just nu? fortfarande cod4 som gäller?  |
|
| Back to top |
|
 |
EKA Korpral

Joined: Jan 30, 2006 Posts: 138 Location: I den sista sovjetstaten
|
Posted: Sun Dec 06, 2009 10:11 pm Post subject: |
|
|
Sjöbo Johan allas (obs allas inte allahs dom är noga med det där i sjöbo) vår lilla mopperaggare!
Hur står det till? du har äntligen fått tid för könsbytet hörde jag när jag snackade med King senast stort grattis!
Vi gamla grisar spelar lite olika spel varje kväll bara att messa och komma in på vent. _________________ The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair. |
|
| Back to top |
|
 |
Johan Menig

|
Posted: Tue Dec 08, 2009 4:09 pm Post subject: |
|
|
| hahaha moppetiderna e sen länge tillbaka över =( nu e de körkort o bil som gäller =).. använder ni inte teamspeak längre? har hört att ventrilo e för cs geeks |
|
| Back to top |
|
 |
King Vicekorpral

|
Posted: Sun Jan 17, 2010 5:25 pm Post subject: |
|
|
Hahaha, herregud det var inte igår man var här inne!
Lirar ni något för tillfället? Var hittar man er i så fall?
Håller med Johan angående ventrilo, ni har väl inte gett upp TS? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
EKA Korpral

Joined: Jan 30, 2006 Posts: 138 Location: I den sista sovjetstaten
|
Posted: Mon Jan 18, 2010 11:01 pm Post subject: |
|
|
Vi använder vent nu.
Du kan lägga till mig på msn silentrebell@hotmail.com om du vill ha ip och pass så vi kan hångla lite. _________________ The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair. |
|
| Back to top |
|
 |
Frozen_Beaver Fänrik

|
Posted: Thu Feb 25, 2010 10:02 pm Post subject: |
|
|
Skärpning nu slapptaskar, in och lek med dom stora pojkarna. _________________ Mengele , Läkare utan gränser |
|
| Back to top |
|
 |
Frozen_Beaver Fänrik

|
Posted: Thu Feb 25, 2010 10:02 pm Post subject: |
|
|
Skärpning nu slapptaskar, in och lek med dom stora pojkarna. _________________ Mengele , Läkare utan gränser |
|
| Back to top |
|
 |
|